Tuesday, December 23, 2008

Bermulanya satu odisi.....

Assalamualaikum....

Entah macamana tiba-tiba teringin nak buka satu blog setelah melihat dan membaca blog yang menarik dalam internet seperti blog Beib.Terima kasih!

Peristiwa ini berlaku ketika aku di Langkawi Seaview hotel (20-24.12.2008)

Mungkin juga kerana perasaan teruja melihat blog sahabat aku itu mendorong aku untuk melibatkan diri untuk menjadi seorang blogger.

Aku juga berharap agar blog ini dapat menjadi satu dorongan untuk aku terus menulis dan berkarya berkaitan dengan seni visual.



Slide 7
DENGAN ILMU HIDUP TIDAK JEMU
DENGAN AMAL HIDUP KITA IKHLAS
DENGAN IMAN HIDUP KITA tERARAH
DENGAN SENI HIDUP MENJADI INDAH
KREATIVITI ADA PADA INDIVIDU YANG KREATIF

Terima kasih pada yang sudi membaca dan memberi respons....


2 comments:

  1. Salam...
    TAHNIAH...!
    Satu usaha yang sangat terpuji.
    Moga menjadi BLOGGER yang berjaya.

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH...
    selamat menjadi blogger yang berguna untuk masyarakat...
    Ada juga nama amber...hehehe...TQ

    ReplyDelete